3 thoughts on “IHSZ006 – GTD 101 aka ahogy mi csináljuk

  1. Sajat GTD-m:
    Inbox: Gmail, Evernote (online dolgokhoz) (98%, referencia vagy sima online “readme later”, nagyon ritkán “actionable” ), papír notebook minden máshoz.
    Heti review szigorúan. Ebben vagyok a leggyengébb.
    A fő GTD listám AbstractSpoon Todolist. Nagyon szeretem, mert full desktop, teljesen testreszabható, egér nélkül használható. Szinkronizálás filerendszer szinted dropbox-val. Hátránya: nincs online, Mobil támogatás csak amatőr hobbiszinten pár műkedvelőtől, közel használhatatlan (bár nekem nem gond, mert ebben “csak” szervezek és többnyire szg előtt dolgozok), no Apple vagy Linux (emulátorból OK).
    Inboxomat hetente ürítem TodoList-be. Onnan szervezek majd nyomtatok(!) A heti szinten aktualizált nyomtatványt beillesztem a jegyzetfüzetbe és a onnan dolgozok. A heti áttekintés miatt a papír lista és online távolsága elég korlátozott és kezelhető. (Az elektronikus és papír rendszer összekötését az Időforrás-ból vettem (http://www.bagolyvar.hu/webshop/product/idoforras-premium-csomag,000271.html)).

    Én is elkezdtem BJ-t használni és gyönyörű szépen működik együtt a GTD-vel.

  2. Sziasztok,
    Ma jutottam eddig az epizódig és gondolatébresztő. Meghozta a kedvemet, hogy újragondoljam az amúgy romjaiban heverő GTD-met. 🙂
    A Tool:
    PocketInformant – Naptár és ToDo egyben (és contact és jegyzet, bár ezeket nem használom). A naptár részét kb WindowsCE óta használom iOS-en és Android-on is. Most éppen iOS-en. GTD-ready alkalmazás. gCal-lal, illetve Toodledo-val szinkronizál. Projekt-eket is kezeli, illetve lehet TAG-eket, ikonokat, színeket is rendelni mind eseményekhez (Hard landscape) mind pedig Task-okhoz. Van benne Inbox funkció is.
    Alapvetően Drafts-ba mennek a jegyzetek. Onnan pedig előre definiált funkciókkal osztom meg vagy direkt PocketInformant-ba (ez ritkább, mert be sok infót kell bevinni a proper GTD Task-hoz), vagy Reminders-be, ahonnan a PI berántja a tennivalókat az Inbox-ba. Innen dolgozom fel a Task-okat és töltöm ki a megfelelő mezőket. (Drafts-ból küldöm egyébként a Reminders “Bolt” listájába a bevásárlólistát is, kényelmesen, gyorsan.)
    PI-ben létezik egy ún. Today view – ami, mint minden nézet, testreszabható -, ahol az aktuális naptár-események, illetve a napi-, és a csillagozott Task-ok kerülnek.
    Ezen felül van minden projekthez, illetve egy általános, “unified” Next action filter előre definiálva.

    Nekem eddig ez az alkalmazás vált be a kombinált Naptár-ToDo manager funkcionalitás miatt.
    Elsőre kicsit soknak tűnik az alkalmazás, de létezik hozzá egy igen jól használható 3rd party leírás 1-2 USD-ért a neten (PI Ninja?).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.